Tuesday, August 2, 2016

[VIDEO TESTIMONI] INGIN TAHU BAGAIMANA BEKAS JURUTERA INI MENGHARUNGI DETIK2 PENUH CABARAN DAN MENGATASI MIMPI NGERINYA KETIKA BERPANTANG? 


Kak Jiha tiap2 hari menangis setiap kali masuk ke bilik air ketika berpantang anak pertama. Apa taknya, tiap kali nak membuang je ada masalah, ada masalah je nak membuang.. Sakit sembell ni datang lps minggu ketiga berpantang. Sakitnya pulak mcm sakit nak bersalin.. Rasa macam xnak mengandung lagi. 

Bila mengandungkn anak kedua, cepat2 kak jiha dapatkan set prenatal shaklee dan juga set postnatal shaklee utk kegunaan semasa pantang. Wooww.. lepas bersalin je anak kedua, malam tu kak jiha terus ambil 4 biji ostematrix, alhamdulillah.. proses pembuangannya berjalan lancar..! macam tengah memandu di highway plus.. takde sakit2 lagi ketika meneran.. xde trafik jem, xde roadblock lagi.. No more sembell problem..! Nak uruskan anak pun jadi lebih mudah.

Jangan terkejut, kini kak jiha dapat gegurl sorang lagi.. yang ini betul2 baby shaklee, kak jiha confident sesangat guna set shaklee ni lps melalui pelbagai cabaran dan mimpi ngeri ketika berpantang anak pertama. Kepada mana2 mak buyung di luar saya, elok lah cuba set ostematrix shaklee ini. saya rekomen sesangat..! 



video



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rehat Sejenak