Tuesday, January 13, 2009

Kurang Dari Satu Saat Israel Boleh Musnah

Pada masa ni besarnya bumi...















awat kecik sangat plak...













kalau macam ni lagi kecik...













kalau mcm ni pulak bumi terus hilang...















ni matahari plak hilang....
















Antares adalah bintang ke 15 paling terang di angkasa...
Jaraknya lebih dari 1000 tahun cahaya dari bumi...

Kalau kita sangkakan bumi yang dipijak ini paling besar itu bermakna bukan mata kita yang buta tetapi hati kita yang telah dibutakan hingga tidak dapat menilai kekuasaan Yang Maha Pencipta.

Lihat kekuasaan Allah, Dia menunjukkan kepada manusia betapa hebat dan betapa berkuasaNyadalam kejadian ini. Dialah sang pemilik segala bentuk pebendaharaan seluruh alam dan makhluk

Di mana kita sekarang ini? dan siapalah kita kalau di lihat pada kaca mata alam raya, kita ini tidak lebih seperti perumpamaan debu-debu yang berterbanagn ditiup angin. Subhanallah.

Allah mempunyai pelbagai tentera untuk memusnahkan sesiapa sahaja yang dikehendakiNya. Jika sekadar tentera israel yang ingin di musnahkan kurang dari satu saat pun Tuhan mampu melakukannya. Tapi Tuhan nak minta kita supaya bergantung penuh padaNya, sesungguhnya senjata yang paling ampuh adalah doa orang mukmin. marilah sama2 tingkatkan iman dan taqwa kepada Allah, agar Allah pandai berbelas kasihan pada kita semua.

Buat saudara2 di palestin, sesungguhnya Allah menjanjikan berita gembira padaMu. kehidupan di dunia hanyalah sementara. moga mati mu di nilai sebagai syahid di sisi Allah..

Amiiinnnn...

2 comments:

  1. aiii..salam kenalan...ermmm..kecik nyaaa bumi ni kan..rasa macam besar bola ja...memang benar apa yang awk katakan itu..bumi ini hanya sementara saja..pasti akan ada kemanisan juga buat rakyat palestin tu nanti.

    ReplyDelete

Klinik ini terasa sunyi pulak.. Sudi2kanlah tinggalkan komen atau pandangan.. Terima kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rehat Sejenak